ad 4. Nie zgodziłbym się z prestiżem. Nie twórzmy równych i równiejszych. Niech takie same prawo mają wszyscy - a to kogo wybierzemy, niech zależy od jego możliwości, a nie to jaką ma opinię.
ad 5. To, jak MUP wygląda w sytuacji gdy oferuje tylko marchewkę bez bata, to widzieliśmy do tej pory. MUP MUSI mieć jakiś kij na tych, któym się wydaje, że "spróbują, a jak się nie uda, to nic nie szkodzi". O to mi chodzi - żeby u organizatorów było mniej beztroski - a więcej odpowiedzialności.
[v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
- MichalORhada
- Gwiazda Stadionu
- Posty: 379
- Rejestracja: 18 lis 2007, o 19:57
- Lokalizacja: Wolna Republika Morvan
- Kontaktowanie:
- Malik-al-Mulk
- Gwiazda Stadionu
- Posty: 371
- Rejestracja: 15 lis 2008, o 20:25
- Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Chattycji i Shanii
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
MichalORhada pisze:ad 5. To, jak MUP wygląda w sytuacji gdy oferuje tylko marchewkę bez bata, to widzieliśmy do tej pory. MUP MUSI mieć jakiś kij na tych, któym się wydaje, że "spróbują, a jak się nie uda, to nic nie szkodzi". O to mi chodzi - żeby u organizatorów było mniej beztroski - a więcej odpowiedzialności.
niezwykle rzadko ale popieram
Delegat Główny Chattyckiej Federacji Piłkarskiej
Trener Zjednoczonych Emiratów Chattyckich
Trener Medii Ghafur
Trener Zjednoczonych Emiratów Chattyckich
Trener Medii Ghafur
- Piotr Wolecki
- Gracz środka pola
- Posty: 187
- Rejestracja: 19 wrz 2008, o 18:14
- Lokalizacja: Monarchia Austro-Węgier
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Rozumiem cie Michale, ale wolę pozostać przy swoim zdaniu. Jak zobaczę pozytywny efekt prawdopodobnych zmian z punktów 4 i 5 wg. twego projektu, to całkowicie przyznam ci racje.
- Lord Darth Kanzler
- Trener Mistrzów
- Posty: 951
- Rejestracja: 1 wrz 2008, o 22:36
- Federacja: Sarmacka Federacja Sportów Piłkarskich
- Lokalizacja: Księstwo Sarmacji
- Kontaktowanie:
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Nadszedł czas bym przedstawił swoją wizję:
ad 1) jakim trybem rozgrywamy v-Mundial (CL, liga)?
Zdecydowanie system CL. W tym sezonie doskonale się sprawdził. Wszystko wskazuje na to, iż w VI edycji weźmie udział ponownie 18 drużyn narodowych, co daje nam w pierwszej fazie rozgrywek 3 grupy po 6 drużyn. System moim zdaniem optymalny.
ad 2) 1 czy 2 mecze w tygodniu (rezygnacja z PI)?
1 mecz w tygodniu to wystarczająca liczba. Dodatkowo w drugim terminie rozgrywany będzie Puchar Interkontynentalny jako tradycyjne uzupełnienie rozgrywek. Takie rozwiązanie gwarantuje nam wiele różnorakich emocji i różne ciekawe rozstrzygnięcia.
ad 3) organizator symboliczny czy nie? oraz ad 4) organizator MUP czy państwo?
I tu kwestia IMO najważniejsza. Zdecydowanie opowiadam się za rozwiązaniem takim, by wybrany kraj był organizatorem, który wspomoże i uzupełni zespół organizacyjny wystawiony przez MUP - w ten sposób do np. 2/3 osobowego zespołu MUP dołączą 1/2 osoby z kraju organizatora. Tak zebrany zespół odpowiadać będzie za promocję imprezy, obsługę prasową, przygotowanie otwarcia i zakończenia.
Oczywistym jest, że poza wymienionymi obowiązkami taki zespół nie ma nic więcej do roboty - główny ciężar technicznych spraw spoczywa na administratorze ligi - a tu osobą taką mogłaby zostać tylko osoba z pakietem VIP - wytypowana przez Prezydenta MUP (nie widzę powodów by się o to spierać - funkcja czysto techniczna nie dająca żadnych przywilejów).
Dlaczego tak? O systemie rozgrywek powiedzieliśmy już wiele - wiele przetestowaliśmy. Wiemy czego się spodziwać, wybór jest więc prosty. Bolączką dotychczasowych odsłon V-Mundialu była obsługa prasowa/medialna/promocyjna imprezy. Chciałbym nad tym głównie popracować zmieniając system - czyli za organizację odpowiadamy wszyscy (jako MUP) oraz kraje organizujące - specyficzny klimat, przedstawienie krajów, promocja krajów. Bo właśnie - chcę by rozgrywki MUP pomagały w promocji i zbliżaniu naszych krajów.
Tak to widzę ja.
ad 1) jakim trybem rozgrywamy v-Mundial (CL, liga)?
Zdecydowanie system CL. W tym sezonie doskonale się sprawdził. Wszystko wskazuje na to, iż w VI edycji weźmie udział ponownie 18 drużyn narodowych, co daje nam w pierwszej fazie rozgrywek 3 grupy po 6 drużyn. System moim zdaniem optymalny.
ad 2) 1 czy 2 mecze w tygodniu (rezygnacja z PI)?
1 mecz w tygodniu to wystarczająca liczba. Dodatkowo w drugim terminie rozgrywany będzie Puchar Interkontynentalny jako tradycyjne uzupełnienie rozgrywek. Takie rozwiązanie gwarantuje nam wiele różnorakich emocji i różne ciekawe rozstrzygnięcia.
ad 3) organizator symboliczny czy nie? oraz ad 4) organizator MUP czy państwo?
I tu kwestia IMO najważniejsza. Zdecydowanie opowiadam się za rozwiązaniem takim, by wybrany kraj był organizatorem, który wspomoże i uzupełni zespół organizacyjny wystawiony przez MUP - w ten sposób do np. 2/3 osobowego zespołu MUP dołączą 1/2 osoby z kraju organizatora. Tak zebrany zespół odpowiadać będzie za promocję imprezy, obsługę prasową, przygotowanie otwarcia i zakończenia.
Oczywistym jest, że poza wymienionymi obowiązkami taki zespół nie ma nic więcej do roboty - główny ciężar technicznych spraw spoczywa na administratorze ligi - a tu osobą taką mogłaby zostać tylko osoba z pakietem VIP - wytypowana przez Prezydenta MUP (nie widzę powodów by się o to spierać - funkcja czysto techniczna nie dająca żadnych przywilejów).
Dlaczego tak? O systemie rozgrywek powiedzieliśmy już wiele - wiele przetestowaliśmy. Wiemy czego się spodziwać, wybór jest więc prosty. Bolączką dotychczasowych odsłon V-Mundialu była obsługa prasowa/medialna/promocyjna imprezy. Chciałbym nad tym głównie popracować zmieniając system - czyli za organizację odpowiadamy wszyscy (jako MUP) oraz kraje organizujące - specyficzny klimat, przedstawienie krajów, promocja krajów. Bo właśnie - chcę by rozgrywki MUP pomagały w promocji i zbliżaniu naszych krajów.
Tak to widzę ja.
Robert Janusz von Thorn
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
-
- Podawacz piłek
- Posty: 11
- Rejestracja: 31 maja 2009, o 17:05
- Lokalizacja: Republika Francuska
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Przepraszam, doszli Panowie do jakijś konkluzji?
- Lord Darth Kanzler
- Trener Mistrzów
- Posty: 951
- Rejestracja: 1 wrz 2008, o 22:36
- Federacja: Sarmacka Federacja Sportów Piłkarskich
- Lokalizacja: Księstwo Sarmacji
- Kontaktowanie:
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Póki co tylko, że będziemy grali znów systemem CL oraz po 1 meczu w tygodniu (2 mecz to rozgrywki PI). Trzeba zdecydować co odnośnie organizacji.
Robert Janusz von Thorn
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
-
- Podawacz piłek
- Posty: 11
- Rejestracja: 31 maja 2009, o 17:05
- Lokalizacja: Republika Francuska
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Wydaje mi się, że propozycja przedstawiona przez Ekscelencję jest najbardziej spójna i sensowna. Zatem całkowicie przychylam się do tego stanowiska.
- Lord Darth Kanzler
- Trener Mistrzów
- Posty: 951
- Rejestracja: 1 wrz 2008, o 22:36
- Federacja: Sarmacka Federacja Sportów Piłkarskich
- Lokalizacja: Księstwo Sarmacji
- Kontaktowanie:
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Ok, mamy 2 miesiące do kolejnego v-mundialu (ruszy w styczniu). Czy do tego co zostało powiedziane wcześniej są jeszcze jakieś uwagi?
Robert Janusz von Thorn
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
-
- Podawacz piłek
- Posty: 11
- Rejestracja: 31 maja 2009, o 17:05
- Lokalizacja: Republika Francuska
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
Może wartałoby stworzyć jakiś kalendarz zgłaszania kandydatur, ich rozpatrzenia, wyboru aż wkońcu otwarcia imprezy.
- Lord Darth Kanzler
- Trener Mistrzów
- Posty: 951
- Rejestracja: 1 wrz 2008, o 22:36
- Federacja: Sarmacka Federacja Sportów Piłkarskich
- Lokalizacja: Księstwo Sarmacji
- Kontaktowanie:
Re: [v-Mundial VI] Plany, organizacja, decyzje.
To jest oczywiste. Ale to akurat najmniejszy problem jest. W połowie miesiąca najpóźniej kalendarz taki ogłoszę. Będę chciał by był wyłoniony gospodarz do ok. 10 grudnia.
Robert Janusz von Thorn
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
Główny Delegat Sarmackiej Federacji Sportów Piłkarskich
Selekcjoner Reprezentacji Księstwa Sarmacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości